З усіх питань у Instagram З усіх питань у Telegram З усіх питань у Viber
Умови повернення

1. Якщо у день прибуття посилки на пошту або кур'єром Ви забрали посилку і сумніваєтеся в якості продуктів, не поспішайте засмучуватися та викидати їх. Надішліть нам фото зіпсованого продукту в будь-який месенджер у день отримання посилки і ми зробимо заміну зі свіжим постачанням (протягом тижня)
+ ми оплачуємо доставку.

Важливо: претензії щодо якості продуктів ухвалюються протягом доби після доставки замовлення. претензії щодо якості продуктів не приймаються якщо ви забрали фрукти не в день прибуття посилки на відділення нової пошти.

2. Протягом 1-2 робочих днів ми розглянемо кожне звернення та замінимо продукт, якщо проблема виникла з нашої вини.
______________________________________

А якщо мій фрукт не такий гарний як на картинці?
У природі рідко зустрінеш ідеальний фрукт "як на картинці" (на картинку потрапляють лише топ моделі), але це й чудово!
Адже кожен фрукт - це унікальний плід, який створила природа і, як правило чим він не красивіший зовні - тим солодше і соковитіше всередині. Переконайся сам!

с.с. Вони можуть відрізнятися кольором, формою, можуть мати цятки або зморшки на шкірці і це нормально.

Мені дістався твердий фрукт, що робити?
Таке буває дуже рідко, але все ж таки буває.
Не поспішай його розрізати. Для початку відправ його фото менеджеру в месенджер. Він проконсультує тебе.
Або загорни його в паперовий пакет та залиш у теплому місці на кілька днів. Щоб прискорити дозрівання плода - поклади у той же пакет банан чи яблуко.